wtorek, 7 kwietnia 2009

Szkoła, szkoła, szkoła... :/

Hej!
Sory za brak notek ale ostatnio nie mam czasu na nic przez tą szkołe... :/
Zbliza się Wielkanoc więc dla wszystkich:
Udanego smingusa-dyngusa:) (u mnie akurat w moje urodzinki będzie) :))),
Wielkanocny zając już po trawce biega. Baran z krzyżem białym nawraca człowieka. Ludzie z wszystkich miast święconkę zajadają, I w Niedzielę Wielkanocną życzenia składają. Tak więc ja, jak i oni przesyłam życzenia Zdrowia, szczęścia i miłości, w szkole powodzenia. Niech Pańskie Zmartwychwstanie na ludziach się odbije. Niech Jezus Zmartwychwstały też w sercach naszych żyje.

Niech Ci jajeczko dobrze smakuje,bogaty zajączek uśmiechem czaruje.Mały kurczaczek spełni marzenia,wiary, radości, miłości, spełnienia.



To sory, ja spadam i pa;*** ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz